dimarts, 4 d’agost del 2009

EL CERAP A LA FIRA.

El proper divendres 7 d'agost, tindrà lloc la "4a Caminada Nocturna Fira de l'Avellana '09 - Les llàgrimes de Sant Llorenç - Riudoms_La Mussara" amb sortida a 2/4 de 10 del vespre, des de la Plaça de l'Església de Riudoms, en el marc de la 29a Fira de l'Avellana i 410a Fira de Sant Llorenç. La caminada comprèn un recorregut de 16 km., amb un temps estimat de 4 hores, passant per Riudoms, Maspujols, L'Aleixar, Vilaplana, Camí de les Tosques i La Mussara. Inscripcions fins a dijous 6 d'agost a la seu social del CERAP [de 6 a 9 del vespre], o bé el mateix divendres fins a les 9 del vespre a la Plaça de l'Església. Preu: federats GRATUÏTA i no federats 6€ [inclou assegurança temporal de la FEEC].

Organitzen: Centre d'Estudis Riudomencs Arnau de Palomar, Secció de Muntanya del CERAP i Patronat de la Fira de l'Avellana. Amb el suport de: Ajuntament de Riudoms, Diputació de Tarragona i Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya. Per a més informació: http://www.cerap.net/mailing/cartell_13904.pdf i http://www.cerap.net/mailing/flyer_13905.pdf.

"1r Mercat d'Intercanvi + Dinar Popular Ecològic Fira de l'Avellana '09", tindrà lloc el proper dissabte 8 d'agost, a partir de les 11 del matí, a la Plaça de la Palmera i els porxos del CEIP Beat Bonaventura Gran de Riudoms. Inscripció al mercat d'intercanvi GRATUÏTA i al dinar popular ecològic 3€, fins a divendres 7 d'agost, a la seu del CERAP o del Casal Popular "La Calderera". Mercat d'intercanvi: d'11 del matí a 2 del migdia, a la Plaça de la Palmera, "Podeu portar tot allò que ja no us sigui útil i marxar plens de coses «noves» cap a casa! L'organització posarà taules per a tothom. També hi haurà parades de diferents productes ecològics". Dinar popular ecològic: a partir de les 2 del migdia, als porxos del CEIP Beat Bonaventura Gran. Inclou gaspatxo, paella, pa, aigua i vi, tot preparat amb productes ecològics.

*Cal fer la reserva prèvia per a qualsevol de les dues activitats mitjançant la butlleta d'inscripció associada, per tal que l'organització pugui preveure tot el material necessari en funció de l'assistència i poder repartir l'espai disponible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada